torsdag 5. juli 2012

Det beste i livet er gratis

Dagane fyk avgårde og ein greier knapt å kjenna på følelsen av sommar og sjelero.  Ferien er ei veke unna, og for å "halda ut" denne siste veka prøver eg å fokusera på ting som får meg til å smile, bli varm om hjarta og ting som rett og slett er himmelske <3

~ Solmodne norske jordbær med fløyte og sukker på.
~ Fantastisk gode venninner som alltid er der når ein treng dei mest <3
~ Gode kollegaer som gjer at dagane på jobb vert lyse og lystige.
~ Mine 3 søte små, som snart er i ferd med å vekse ifrå meg... <3
~ Min fantastiske mann som er berre min <3
~ Strålande sol frå skyfri himmel :)
~ Nedtellinga til ferien viser 5 arbeidsdagar igjen før 3 veker med kvalietstid og familiekos :))



Dette er berre eit lite utval av mine motivasjonsfaktorar no fram mot FERIE :))
Ha ein fortsatt fin torsdagskveld !

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3