mandag 22. oktober 2012

Berre innom...

...for å sei HEI !
Denne veka er litt i overkant stressande, men med litt planlegging kjem me nok i mål.
Møter, treningar, musikkøvingar mm gjer at me oftare kjem til å møtast i døra enn andre stader nett desse dagane.  Men slik er nok kvardagen for fleire enn oss.

Er så kjekt å lesa helsingane som blir skrive her på bloggen, og å sjå at besøkstala stig :)
Ønsker samtidig min nye følgar hjarteleg velkommen til meg <3

I går bestilte eg denne boka hos Bokklubbene, og ser veldig fram til den dumpar ned i postkassa.



Då skal eg sleppa alt eg har i hendene og berre nyta :)
Hjelpe meg, så eg ser fram mot juleførebuingane dette året. Eg er vel neppe åleine om det heller...

Ha ein fortsatt flott mandagskveld, eg må ile !

2 kommentarer:

  1. Denne boka ønsker jeg meg...veldig!
    Har bursdag om ikke lenge, og det er jo snart jul så denne kommer nok på ønskelista til ho mor;))

    Gleder meg masse til jul, jeg...herlig stemning og en rolig tid:)

    God klem!

    SvarSlett
  2. Hei på deg Janne:)

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, då blir eg så glad:)

    Så kjekt og høyra frå deg. Koselig blogg du har. Sant da e gøy og blogga?? Eg syns da e kjempe gøy.

    Eg og gler meg til jul, eg e såååå julete. Var på Husnes idag og var innom Kid og der var julepynten begynt og komma. Såååå masse fint!!! I like.

    Ha ein fin kveld.

    Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3