torsdag 25. oktober 2012

Det snør, det snør...

...tiddelibom...
Nei, eg er IKKJE klar for vinter enno !
Me har jo enno ikkje fått den sommaren me hadde håpa på...  Det er vel lite me får gjort uansett...

Jaja, no sit eg og ser at klokka tikkar mot jobb.  Eg har rolege torsdagar kvar veke, og nyttar idag tida til å kosa meg i blogguniverset.  Det er så mange kjekke og flotte bloggar der ute, og folk er så uendelig flinke.  Eg blir vanvittig inspirert av bildene og tekstane til dei erfarne bloggarane :)

I kveld går eg direkte frå jobb til kundekveld på Svingen Møbler & Interiør.  Eg gler meg veldig til å kunne gå rundt i butikken utan to-tre utålmodige ungar rundt beina, treffe gode vener, smake på deilig mat laga av Jonas frå Matbasaren og berre kosa meg i lag med likesinna (les: interiørfrelste).






Slik ser det ut utanfor døra hos meg nett no. På biletet ser ein ikkje at det snør, men det kan eg lova deg at det gjer...
Eg må springa !
Ha ein fortsatt flott dag, og KØYR FORSIKTIG !!!

Forresten, kanskje eg ser deg på Svingen i kveld ???

 

2 kommentarer:

  1. Her i Trøndelag har også snøen ankommet.. Til barnas store glede og mammaens store fortvilelse.. litt tidlig enda synes jeg. Og tror ventetiden mot jul blir lang for han på 5 som ropte ut at jula var kommet da han så ut vinduet.. hehe
    Fin blogg du har, kommer gjerne innom deg igjen :)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åhh kjære vene.. Tenk at vinteren kom i vest før den kom her i øst i år! Her har det bare våre nokon fnugg, og ellers bare kaldt og fint.. Ganske uvanlig med andre ord! :)

    Endelig er det fredag, og me kan med god samvittighet synka ned i godstolen for å sjå gullrekka.
    To gode fridagar med familien venter - Det e så godt med helg!

    Ha ein strålande kveld!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3