søndag 14. oktober 2012

Glade jul !

Heisann !

Etter ei fantastisk og solfylt helg, har eg sunke ned i sofakroken med ein kopp te og ein aldri så liten bloggrunde.  Eg er så smått begynt å tenke litt jul.  Ja, eg veit det er tidlig men eg er så utrulig glad i jula og kanskje aller mest førebuingane, forventningane og pyntinga.
I den forbindelse må eg berre få anbefale ein heilt nydelig juleblogg:

Hannas sjarmerende jul


Her finn du allverdens gode juletips.  Eg har kosa meg med denne bloggen i fleire år no, og eg blir aldri lei :)
Er du like "julete" som det eg er, så er eit besøk her eit "must".

Ha ein fortsatt fin haustkveld :)

2 kommentarer:

  1. Ja! Jeg tenker jul, har vel gjort det siden april...hihi. Julemarked;-)

    Skal så absolutt titte innom denne bloggen, gleder meg!

    Herlig at du vil være med på min gi bort, lykke til:-)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Ja her er det mye kos.:))

    Gubben din blir vel bare glad for et julegavtips ? :.)) eller to.:)) Min vil helst ha eksakt hva, og hvor...litt kjedelig..men vi liker jo å få det vi ønsker oss.:))
    Sanselig jul er bare så fin.:))

    God helg til deg og dine.:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3