søndag 18. november 2012

Borte bra, men heime best

Etter ei super helg i København har eg kome meg heim til dei som venta på meg der, og som eg har gleda meg masse til å vera ilag med igjen. 
Me har gått mykje, ete og drukke godt og hatt ei knakande sosial helg. Og eit julepynta København er absolutt å anbefala. Eg storkosa meg ifrå ende til annan.
Og i Kongens by er det berre såååå mykje fint å sjå på... Små "nipsebutikkar", som underteikna elskar, ligg på rekke og rad. Eigne julepyntbutikkar ligg nesten like tett no fram mot jul. Og her finn ein mykje av den nostalgiske pynten som, iallefall eg hugsar frå min barndoms jul. 
Så kjekt å sjå igjen mykje av denne pynten <3

Var også innom Kirk, og der kunne eg utan problem lagt igjen dei 2-3 neste månadslønningane mine. Blir heilt varm av tanken. Godt eg sneik meg til eit par bilder, då :)



Her ser dåke to heller dårlege mobilbilder frå Kirk-butikken. Var redd dei skulle kasta meg ut om dei oppdaga meg... Men butikken var eit syn <3



Etter ein del vandring i Strøget og Nyhavn var me så heldige å fekk bord på Cafe Norden. Fantastisk stad med fantastisk mat og drikke på menyen.
Framleis mobilbilder...sorry...


Hjerte-latte <3


Ein gigantisk Club Sandwich :) Trur du eg vart mett ?




Tema for Jul i Tivoli i år er "Russisk jul møter Nordisk jul"




Kvit jul i Tivoli




Ei av gatene i Tivoli


Me var nok innom det meste av interiørbutikkane København har å by på. I allefall kjennes det sånn ut. Illum Bolighus og Søstrene Grene var vel dei som tente menst pengar på oss :)
Her kjem nokre bilder av det eg fekk med meg heim i kofferten.


Trestjerner frå Ferm Living

Nyyyydelig lyslenke med prismer <3 
Allereie ein favoritt i heimen



Papirstjerner i kvitt og sølvglitter


Tenkte å visa mønsteret litt betre :) Alt som ser grått ut er sølvglitter.


Glitter !


To kvite lyshus frå Søstrene Grene



Nostalgiske julemerker, juleband i stoff, silkeband, juletrelys, papir til "brettestjerner", Sandeltre-såpe og gåveband frå Søstrene Grene. Og ikkje minst trekuler som eg skal laga bordbeskyttelser av. Nok ein gong inspirert av Evelyn i Baronivegen

Kjøpte også ein adventstake i sink, og den skal eg visa fram når eg har "stæsja" den litt opp.

Håpar ikkje dåke vart veldig lei av alle bileta mine. Dei fleste var skikkeleg dårlege, men eg håpar dei gav eit lite inntrykk av kva me fekk sett. Og ikkje minst kva eg fekk med meg heim :)

Mor, eg vil tilbake !!!! 

No er det kvalitetstid ilag med mannen som sår på programmet <3

Nyt resten av helga og lad skikkelig opp til ei ny veke :)




2 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Åååå, ser ut som dåke har hatt da heilt topp:). Og sååå masse fint du har kjøpt deg, diggar papirstjernene du har kjøpt, knall fine:)
    Så gøy at du likte bordskånarane, dei blei kjempe tøffe og så lette og laga...Gøy:)

    Fin søndagskveld til deg:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  2. DET HØYRES HEILT VEDUNDERLIGT UT!
    MASSE FIN TU HAR FÅTT MED DEG HJEMM OGSÅ!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3