torsdag 29. november 2012

Finaste julesongen

I kveldinga må eg berre få dela med dåke ein av dei aller finaste julesongen eg veit om. Fyrste gongen eg høyrte den var på julekonsert i ei av kyrkjene her på øya, for ein del år sidan. For anledningen var det sett saman eit mannskor som sang denne songen, og me som var tilhøyrarar fekk oss ein stor oppleving. Musikk kan vekke sterke kjensler hos meg, akkurat som t.d. filmar, møter og andre opplevingar. 

Nordnorsk Julesalme av Trygve Hoff er nettopp ei slik musikkoppleving. Nakkehåra reiser seg og eg blir varm både inni og utanpå og ikkje minst svært rørt.  Tekst og melodi gjer noko med meg...

Høyr og nyt !



Ha ein fin kveld <3

Klem / Janne

1 kommentar:

  1. HEI JANNE:)
    JA EG KAN KJENNE IGJENN DEN FØLELSEN<3
    KLEM ELI:)
    NÅ SKAL JEG LYTTE:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3