onsdag 21. november 2012

Heimens hjarte

Idag tenkte eg å visa fram det rommet i huset som familien vår brukar mest.  Kjøkkenet vårt er i bruk til det meste. Her gjer ungane leksene sine, ein kan sjå tv og her blir sjølvsagt alle måltid inntatt.  Me har god plass her då heile rommet er på rundt 35 kvm.  Og om eg MÅ velga,  så er nok dette rommet det eg trivest best i, då det er så allsidig. Spesielt etter at me sette ein sofa inn her. Då fann mor nok ein favorittkrok...igjen. 

Ytterste delen av rommet er eit utstikk på huset, og her har me himling, og vindauger som går frå golv til tak. 
Det er heilt fantastisk å sitta ved middagsbordet og føla at ein faktisk sit ute.  Me får naturen rett inn vindauga kvar dag, uansett vèr :) 
Og er me skikkelig heldige kan me oppleva å sjå hjorten på plenen rett utanfor. Fine dyr, men dei øydelegg dessverre alt for masse...

Eit lite bilderas frå heimens hjarte :)


Innredning frå Bomankök, og etter 4 1/2 år er enno ikkje sokkelen på "øya" på plass... Det skjer vel i dei beste heimar...







Spiseplassen sett frå stova







Ut i naturen, på kjøkkenet :) Her ser ein litt av det flotte tuntreet vårt òg.


Gamal osteform frå Fellesmeieriet


Kaffisett og Julebok :)


Te, sukker og andre viktige ting er lett tilgjengelig på benken :)


Såpene er greie å kamuflere litt.

Kanskje det vert presentert fleire rom etter kvart ?
Håpar dåke likte det dåke fekk sjå, og gje meg gjerne tilbakemeldingar og/eller gode tips til andre løysingar. Det ser sjeldan likt ut veldig lenge her hos meg. Alt er i stadig endring :)

Ha ein fin onsdag vidare alle saman, og me "knottast" snart !

7 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIG
    JEG DRØMMTE MEG HELT VEKK
    NYDELIGT KJØKKEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Så fint kjøkken. Stort, lyst og lekkert:). Herlig:)
    Så masse flotte "kassar" du har til å setta ting i. Stilig:)
    Eg kjenner meg veldig godt igjen i at ting stadig blir flytta på..hi hi..
    Eg er jo ekspert på og flytta på ting...Blir jo liksom aldri fornøgd...ha ha..

    Fin kveld til deg og:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  3. І'll immediately snatch your rss as I can't
    in findіng уour e-mаil subscriрtiоn
    hуpeгlink or e-newѕlеttеr sеrvice.

    Do уou haѵe any? Кindly pегmіt me κnoω
    in οrder that I сould subsсгіbe.
    Thankѕ.

    My wеblog - Arjun Kanuri

    SvarSlett
  4. Amazing things here. I am very happy to look your post.
    Thanks a lot and I'm looking ahead to touch you. Will you please drop me a mail?

    my homepage - reputation management for individuals

    SvarSlett
  5. We are а gaggle of νolunteeгs and startіng a
    new ѕchemе in ouг community.
    Υour website offeгed us with helpful informatiοn to ωork on.
    You have рerfοгmed an impresѕive
    job аnd our entirе communitу shаll bе gratеful to уοu.


    Alѕo visіt my blog Lloyd Irvin

    SvarSlett
  6. Pretty nice ρost. I just stumbled upоn youг
    blοg and wіshed to ѕay that I've really enjoyed browsing your blog posts. After all I'll be
    subscribіng to your feеd anԁ Ι hoρе you write again very soon!



    Also visit mу web-ѕitе reputation management

    SvarSlett
  7. For et flott kjøkken dere har, en spennende form på kjøkkenøya deres var det ihvertfall! :) Men det jeg kanskje likte best, var de store vinduene ut mot naturen! :)

    Mvh.
    Stian N. Moen / Noreen Interiør

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3