onsdag 28. november 2012

Ikkje lenge igjen no...

Onsdag betyr fridag for meg. Deilig med ein liten pause midt i veka, syns eg.  Idag har eg putla på litt både inne og ute. Vèret har vore kaldt og fint, så eg hadde meg ein runde for å finna litt kvist og kvast ute som eg kunne bruka inne. Enda opp med å dra halve skogen med meg heim, hehe. To små grantre har fått plass på trappa, og så har tatt med meg inn ein brakebusk (einer) og litt furugreiner. Med andre ord har mykje av naturen flytta inn idag :)

Ellers har funne fram den stoooore kassen med julepynt, og så smått begynt å prøva meg fram med noko av innhaldet. Blir ein del prøving og feiling før eg bestemmer meg, men for meg er det litt av sjarmen med pyntinga. Og når noko til slutt finn plassen sin, er det berre sååå kjekt :)
Eg veit...eg har litt snåle lidenskapar...

Ja ! Eg har jo "stæsja" adventsstaken min og ! Er ikkje heilt overbevist, men skal la den få "modne" litt før eg evt byrjar på nytt.  Og når eg først var i gong med advent, laga eg likegodt eit "adventslysfat" òg.

Og sidan eg sjeldan er så kjapp på avtrekkaren, kom eg ikkje i gong med bildetakinga før etter at sola var gått ned. Difor må bilder av inngangspartiet venta til i morgon. Men bildene av ei "semipynta" stove kjem her.

Hjorten vår har fått selskap av ei snødekt gran. Heilt i tida !

Minitreet plassert i ein kurv ifrå 1814 ;)

Adventsstaken "stæsja" med furukvistar og perlelenke, sinktal og kanel :)
Duken skal vekk, altså...ikkje bra :(

Må absolutt tenka meir på denne, ser eg... Og ein ting er sikkert; duken MÅ vekk ! Absolutt ikkje bra...

Skjenken har fått bjellekransar på dørene. Veldig kjekt for 3 1/2 år gamle barnehender...

Adventslysfat. I all enkelhet... Skal nok få noko grønt etter kvart :) Sukker kan brukast til så mangt.

Brakebusken som også fekk bli med inn :) Har, etter mørkets frambrot, fått nokre
sølvkuler  på utvalgte greiner.
Dette var min dag :)
Korleis har din dag vore ?

Klem / Janne

4 kommentarer:

  1. Beautiful!
    I love the wicker basket holding the miniature tree ♥

    SvarSlett
  2. Hei på deg Janne:)

    Så fine og koselige bilder:).
    Bloggen din er så fin, nydelige snøkrystallar du har i bakgrunnen.
    Så lurt og så fint med sukker i glasa:). Kult:)
    No skal eg "dilla og dalla" med min adventstake, men får den ikkje heilt sånn som eg har tenkt....hm....

    Fin kveld til deg:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg likte adventsstaken din godt. Det med duken kan kanskje stemme, at den må bort altså....Men ofte "lyver" bilder litt. På bildet ble den veldig fremtredende fordi den er så lys og bakgrunnen så mørk. Jeg er sikker på at det er finere i virkeligheten!

    Hilsen anne

    SvarSlett
  4. HEI:)
    SÅ KREATIV OG FLINKE DU HAR VORE!
    MASSE HERLIGE BILDER
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3