torsdag 15. november 2012

Juleinspirasjon

I går var eg og 15 andre damer så heldige å få delta på Inspirasjonskveld hos Tysnes Blomster & Interiør. Kursleiar Jannike Dalland trylla fram både adventsstakar, juledekorasjonar og samanplantingar.
Alt ser jo så lett ut når ho gjer det... Og så er det jo gjort i ein fei...
  
Etter at me hadde fått kyndig rettleiing og masse gode tips, var det vår tur til å jobba på eiga hand. Me fekk tilgong på dei hjelpemidla og alt det "stæsjet" me kunne tenka oss å bruka.  Her var det kun fantasien som sette grenser.
Me hadde ei veldig kjekk stund på butikken, og eg er veldig glad for at eg brukte onsdagskvelden her.  Eg likar så utrulig godt når ein kan kombinera matnyttige ting med sosialisering :)
Er vel eit veldig sosialt vesen, vil eg tru.

Her kjem eit lite bilderas frå kvelden i går. Bildene yt ikkje blomsterkunsten rettferd, men la gå...

Nydelig dekorasjon med Julerose


Julerose med epler


Kanskje litt tidlig ?


Kongler i bøtter og spann :)

Nydelege lykter i bark frå Borg


Asalea <3  Finaste jueblomen


Advent



GreenGate <3

GreenGate Fay White


Green Gate Dora Warm Grey


Kvitt og fint <3

Måtte ha litt bilder frå butikken og. Her er det så mykje fint !
Gløym ikkje å ta turen innom dersom du er på Tysnes.  Og nei, innlegget er IKKJE sponsa. Eg er berre så nøgd med at me har så flotte og kjekke butikkar på denne vesle plassen me bur på. Treng ikkje reisa langt for å drøyma seg vekk :)  Eller tømma lommeboka, for den del...

Bilder av det eg fekk med meg heim får eg ordna over helga. No er det bekmørkt ute...

I morgon reiser eg til København og er ikkje tilbake før søndag. Det blir nok litt stille dagar her på bloggen, men kanskje eg kjem med eit reisebrev ?
For dei som er ekstra interesserte kan du følga meg på Instagram der du finn meg som "jannehatt".  Her vil eg nok dokumentera mykje av det me føretek oss i Kongens by .

Take care, og ha ei strålande helg !

Klem / Janne

2 kommentarer:

  1. HALLO JANNE :)
    Å SÅ GØY
    BUTIKKEN SÅG VELDIG SPENNENDE UT!
    HERLIGT Å FÅ JOBBE MED NATURMATRIALER!
    KOS DEG PÅ TUR!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3