søndag 25. november 2012

Siste søndag før advent

Då var vi der igjen... Helga er på hell og ei ny veke er på trappene. Kvifor er det slik at dei 2 1/2 dagane i ei helg går dobbelt så fort som dei 4 1/2 dagane i resten av veka ??? Ikkje skjønar eg det, men så er det vel slik at ein ikkje skal skjønna alt.

Eg skulle liksom få gjort så masse desse dagane, men sit igjen og har nesten ikkje løfta ein finger. Vel, latskapen lenge leve...
Me hadde middagsgjester og det er alltid koselig. Eg stressar ofte litt for mykje i forkant, men det endar stort sett bra.  Svinesteika ordnar seg igrunn sjølv.

Med steika i ovnen tok eg meg ein liten tur ut. Vèret var fint men med ein iskald vind vart turen av den kjappe arten. Men eg rakk å få med meg inn eit fint lite minijuletre :) Kanskje litt tidleg, men eg greidde simpelthen ikkje å gå ifrå det vesle treet.

Er det ikkje fint ?




Og så har me denne karen her :)  Denne vart også med heim frå bytur i går. Litt ny nostalgi i heimen.



Nei, no skal eg tvangsnyte siste rest av kvelden, og lade opp til ei ny veke.
Det håpar eg du og gjer <3

Klem / Janne

2 kommentarer:

  1. Tror ikke jeg hadde klart å gått fra det lille treet, jeg heller :) Kjempekoselig! Og gyngehesten har jeg selv. Den skal få pryde hylla på et framtidig barnerom :)
    Ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  2. SÅ FINT LITE TRE
    KLART DU MÅTTE TA DET MED DEG:)
    SÅ SØTE HEST<3
    ØNSKER DEG EN FIN MANDAG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3