torsdag 22. november 2012

Vinnarlukke !

Plutselig fann eg ut at eg hadde vore så heldig å vinna i gåvedrysset til Camilla med bloggen Villa Greve !
Og berre sjå kva eg vann :


Ei nydeleg trelykt ifrå BoGleder :))
Ser fram til å tenna lys i denne framover.

Ellers så har endelig denne vekas utgåve av lokalavisa vår komen i postkassa mi. Eg fekk nemlig ei utfordring sist veke om å skriva ei sak på Inspirasjonskvelden eg skulle på. Resultatet sto på trykk idag....
Det var ei spent snuppe som først fann eit lite hint på framsida, for så og finna saka på ei HEILSIDE inne i avisa. 



Har teke bilete av avisa, så det blei ikkje akkurat kjempebra. 
Aldri så lite stolt nett no :)


Ha ein fin dag vidare, det skal eg !


1 kommentar:

  1. HEI:)
    GRATULERER GANGER 2!
    SÅ FINE LYK HELT SIKKERT HELT NYDELIG MED LYS I:)
    SÅ GØY MED LOKALAVISA DA DU ER JAMMEN FLINK!
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3