søndag 2. desember 2012

* 1 *

Då var endelig 1. søndag i advent her, og ventetida er definitivt i gong. Kalendarar vert opna og forventningsfulle ungar kosar seg med snø, skileik og anna moro. 
Me har vore på julegateopning i Våge og det heile vart ramma nydeleg inn med eit passande snøfall.  Perfekt med kanefart og nissebesøk i lett snødryss.

Idag har det meste dreia seg om all snøen som kom i natt. Ca 25 cm nysnø låg klar til å bli herja med av 5 vinterglade ungar.
Men dei venta nok litt ekstra på at me skulle tenna det aller første lyset på årets adventsstake. Og eg har vel landa på at eg seier meg nøgd med dei to eg har laga i år, og dei blir verande slik dei er.

Resultatet :)


Zink og kanel <3


Kvitt og fint :)

Minstemann sine leiker snik seg alltid med på bildene...

Ha ein fortsatt fin søndagskveld !

Klem / Janne

PS. Såg nettopp at tellaren min har passert 5.000 besøk ! Så utrulig kjekt :)))
Tusen takk til alle som besøker meg her på bloggen <3

2 kommentarer:

  1. Så fin adventstake Janne:)
    Du er kjempe flink:)
    Her i Rosendal har vi og fått masse snø, fantastisk. Rett og slett perfekt timing til denne helga. DIGG!

    Fortsatt fin kveld til deg:9

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. HALLO JANNE:)
    SÅ KOSELIG ADVENTSTAKE
    HER OGSÅ HAR VI MASSE SNØ:)
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3