lørdag 22. desember 2012

Dagen før dagen før dagen

Ikkje har eg vaska golvet og ikkje har eg børi ved.
Ikkje sett opp fuggelband og ikkje pynta tre ( jo, det har me...)
No set eg meg og kvile og puste på ei stund, 
og håpar eg får gjort litt meir før eg tar meg ein blund.

Denne artige vrien på Alf Prøysens "Julekveldsvisa" fann eg på Facebook i går. Syns den passa fint til meg nett no.

Her  hos oss har dagen gått med til å få det me mangla til husar, og så har me vore på julebesøk til min kjære morfar. Me hadde me oss julebakst og juleblomar til han. Han er i sitt 92. år så gåver vil han absolutt IKKJE ha. Han set mykje meir pris på t.d. heimebakst og den type ting, og difor blir det heller slike gåver til han.

Eg vil nytta høvet til å minna om "Gje-vekk'en" min. Trekninga skjer i morgon, og du finn innlegget med info HER.

No skal katten utav sekken. Her er det ein heldig vinnar får av meg :


Metallboks med nostalgisk motiv, serviettar med Glade Jul, salt- og pepperskåler og ei lyslykt :)

Lukke til !

På tampen vil eg ønska nye følgarar hjarteleg velkommen til meg, Håpar dåke vil trivast her hos meg :)

No er det tid for laurdagskosekveld !


Klem / Janne 

2 kommentarer:

  1. Innom for og ønske deg en riktig GOD JUL!
    Håper dere koser dere:)

    Flott julepynt og juletre i innlegget under:)
    Jeg har desverre vært lit dårlig på blogging i det siste, har en kranglete skuler;(

    Ha en kjempefin lille julaften!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3