onsdag 19. desember 2012

Du grøne, glitrande tre, god dag !

Velkomen, du som vi ser så gjerne,
med julelys og med norske flagg
og høgt i toppen den gylne stjerne !
Ja, ho må blenkja så vi må tenkja,
ja, ho må blenkja så vi må tenkja
på Jesus Krist, på Jesus Krist


Då har Tuva og eg tatt inn juletreet og fått pynta det. Eg hadde igrunn tenkt å pynta med sølv, kvitt og raudt i år, men det raude forsvant fort, gitt. Syns ikkje det blei slik eg hadde tenkt. Men det endelege resultatet vart ikkje så verst, syns eg.

Godt med alt som er gjort, og no er det berre alt det andre igjen :)


Litt snedig lys... Treet er pynta med sølv og kvitt.

Julepynt laga av eldsteguten Thomas <3
Søt julenisse laga av Tuva <3


Svibel akkurat slik eg vil ha den :) Kraftig krone og ikkje for lang stilk Her ilag med engelen til Tuva <3

Finfin onsdag til alle saman !

Klem / Janne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3