tirsdag 11. desember 2012

Fine ting frå fine folk

God tysdag !

Idag har eg vore superheldig, syns eg.
Min kjære pappa kom inn på jobben min tidlegare og bad meg stikka oppom til han før eg skulle køyra heim. Han hadde noko til meg :)
Som sagt, så gjort :)
Av den snille pappaen min fekk eg ein gamal Hansa-kasse i tre, og ifrå kjærasten hans Jorid fekk eg eit nydelig lyshus med svibel <3














 Heldige meg !
Sant dei var fine ?

Tusen takk <3

Kos dåke vidare denne vinterkvelden :)

Klem / Janne

4 kommentarer:

  1. HEI JANNE:)
    Å SÅ HELDIGE DU HVAR
    HERLIGE TIN
    FIN KVELD
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Heldig er du :)
    Snille folk du har rundt deg - det er gull verdt ♥

    Håper kvelden din er fin!

    SvarSlett
  3. Så utruleg stilig kasse. Når eg tenker meg om, så har eg ein margarinkasse i garasjen....

    Veldig kjekt med slike gåver. Det er eigentleg kvardagsgåvene som er kjekkast, for dei kjem så uventa og overraskande.

    Fin onsdag til deg.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. oi oi, så heldig du er .
    En slik kasse er jo en skatt.
    Ha en fin dag.
    Klem fra karianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3