fredag 7. desember 2012

Gjevarglede



Eg syns det er så utrulig kjekt at eg stadig får nye lesarar på bloggen min. Ikkje hadde eg trudd at så mange skulle finna min kvardag og mine interiøridear interessante.  Utrulig flott er det også å lesa alle dei fine helsingane og tilbakemeldingane eg får. Dåke er så kjekke alle saman <3
Det er stor stor stas ! 

I den forbindelse tenkte eg å tromma saman ein liten "Gje-vekk", eller giveaway som det heiter på fint :)
Kva premien blir vil eg ikkje røpa enno, men eg trur eg kan lova at det blir noko fint. 

Reglane er enkle :
1 lodd for kommentar
1 lodd for å legge seg til, eller allereie vera følgar av Himmelberget
1 lodd for å linke til eigen blogg

Dåke som ikkje har eigen blogg kan også delta, men vèr då snill å legg igjen e-postadressa di sånn at eg evt kan få tak i deg :)
Eg ber om at du skriv i kommentarfeltet kor mange lodd du tar.

Trekning vert på vetlejulafta 23.desember !

Lukke til :)

Klem / Janne

23 kommentarer:

  1. Hei på deg Janne:)

    Eg er med på "gje vekk".
    Så spennande:)
    2 lodd på meg for kommentar og for å vera følgar:)

    Kult:)

    God helg til deg og dine:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Hei Janne!
    Eg vil gjerne vere med, "gjevekk" er gøy!
    Tar 3 lykkelodd hos deg.
    Helsing frå Solveig

    SvarSlett
  3. Jeg er med :)

    To lodd her da jeg ikke har blogg.

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Så spennende med en overraskelse da :)
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd ♥

    SvarSlett
  5. Vil gjerne være med på trekningen. Krysser fingrene.

    SvarSlett
  6. Trekker 2 små lykkelodd :)


    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for så koselig kommentar du la igjen på bloggen min og eg vil så gjerne være med på gi bort en din og tar 2 lodd:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Slenger meg på her.
    2 lodd.
    Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Så spennende med hemmelig premie.
    Jeg trekker 2 flotte lodd:)

    Klem Veronica

    SvarSlett
  10. Nå blei eg nysgjerrig , prøver lykken med 1 lodd.

    Ha ei fin førjulstid.

    Klem,

    SvarSlett
  11. Så koselig ;) Jeg blir gjerne med ☺

    2 lodd til meg da, kommanter og link.

    Håper du får en fin dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  12. Så spennende med en overraskelsesgave! Jeg trekker 2 lodd :)
    Ingrid

    SvarSlett
  13. 3 lodd på meg. Spennende. :)

    SvarSlett
  14. Så spennende :)
    Jeg deltar gjerne med 1 lodd.
    God helg til deg! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Så gøy med give-away:))
    Jeg blir med!!
    Trekker 3 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  16. Jag tar gärna en lott :)
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Heisan!

    Så spennende - blir GJERNE med, og krysser fingrene med to lykkelodder :)

    Ha ei fortsatt fin førjulstid!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Hei! Spennende med premier man ikke vet hva er - melder meg på med 2 lodd, kommentar og følger. :-) Ha ei koselig førjulstid!

    SvarSlett
  19. Så koselig! Spennende med hemmelig premie! ;)
    Jeg prøver lykken med hele 3 lodd.
    Nyt julestemningen! :)

    SvarSlett
  20. Inspirerende blogg!! 2 lodd på meg, som følger og kommentar! God jul!

    SvarSlett
  21. Also I would like sign up for these super candy.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  22. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3