søndag 30. desember 2012

Heilt på tampen...

No går me inn i det aller siste døgeret i 2012, og eit nytt år ligg framfor oss. Heilt uberørt, og fylt med nye utfordringar, prøvelsar og opplevingar. 


2012 har vore eit godt år !


Men eg er klar for 2013. 
Klar for alt livet har planar om å gje meg og mine næraste <3


Eg skal berre nyta det siste som er igjen av 2012 fyrst. Og det skal eg gjera ilag med min kjære Magnar, vår vesle Odin, og heile svigerfamilien min :)
Ein heilt herlig gjeng !


Ta godt vare på kvarandre, no og framover !



Siste biletet er frå Solheim idag. Etter at regnet igår tok med seg det meste av snøen me hadde fått til jul, leverte skydekket ei ny ladning idag :)
Veldig vått, men veldig fint !

Jula vår har vore veldig rolig og me har halde oss mest her heime. Det var slik me ville ha det alle saman, og me bestemte oss for å gjera det slik i år.
Og som ei av jentene i huset, Sunniva, sa på vetlejulafta: 
"Dette er den beste jula av alle, og den er ikkje begynt skikkelig eingong "!
Då har me gjort noko rett :)

No skal eg kosa meg med Magnar og ein film !
Me bloggast i 2013 :)

Godt Nyttår til alle !!!

Nyttårsklem / Janne


4 kommentarer:

  1. HEI:)
    JA NÅ NERMER 2013 SEG
    OG JEG ER NESTEN KLAR
    NYT KVELDEN MED DIN KJÆRE
    SÅ BLOGGES VI
    I DET NYE ÅRET
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Nyt de siste timene av året, og ha en koselig nyttårsfeiring med dine kjære!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år! :)
    *klem*

    SvarSlett
  3. Ønsker deg et strålende godt nyttår ♥

    SvarSlett
  4. Hei på deg Janne:)

    Godt nyttår:).
    Kjekt og blogga med deg og vi bloggast snart:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3