mandag 3. desember 2012

Julekakebaking

Dei siste åra har me gjort det til ein tradisjon at mi kjære mor tar turen til oss, eller me til ho, for å baka julekaker og laga julepynt. Både unge og ikkje fullt så unge storkosar seg med dette, og kvar gong seier me at slik kvalitetstid må me ha oftare :)

I år er det førstkomande onsdag som er den utvalgte dagen, så i kveld har eg laga pepperkakedeig etter ei oppskrift som eg fann inne hos Franciskas Vakre Verden. Prøv den du og, du finn den HER.
I morgon skal eg etter planen laga deig til kakemenn, så då tenkjer eg me har bakinga under kontroll :) 
Og som den førsteklasses husmora eg er så skal alt lagast frå botnen av i år. 
Har t.d. alltid kjøpt ferdig pepperkakedeig, men ikkje i år ... Så no gjenstår det berre å sjå om kakene fell i smak hos den yngre garde :)

Pepperkakebyen i Bergen

Ambisjonane strekk seg ikkje lenger enn til nokre hjarter, stjerner, menn og damer her i huset. Men jaggu hadde det vore stilig med ein liten pepperkakefjellandsby på Solheim :)
Det får bli eit anna år 

Nyt siste rest av mandagen !

Klem / Janne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3