torsdag 6. desember 2012

Nok er nok !

I alle år har me hatt svarte gardinstenger frå IKEA i stova vår. Ikkje spesielt vakkert med ei kolsvart stang i alt det lyse som eller regjerer rommet. Eg har irritert meg over desse stengene i alle år, men ikkje funne nokon som kunne erstatta dei. Eg har tenkt og tenkt og i dag fann eg endeleg ein måte å "kamuflere" desse svarte blikkfanga på :)

Eg har lenge hatt liggande noko offwhite satengstoff som eg ikkje heilt har visst kva eg skulle bruka til, men idag fekk eg ein lys idè. 

Vekk med det svarte og inn med det lyse !

Eg klypte remser på ca 7-8 cm breidde og kveila stoffet rundt stengene. Vart både ujevnt og "flusete", men hjelpe meg for ei forandring det vart !  
Litt rustikt, men veldig fint, syns eg.

Her ser dåke korleis det såg ut før, og korleis det vart etterpå :








Nøgd !

Og no, off to work...

Ha ein fortsatt flott dag i sola :)

Klem / Janne

2 kommentarer:

  1. HEI JANNE :)
    SÅ LURT
    BLE MYE LUNERE SÅNN:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg Janne:)

    Så utrulig lurt, du er jo bare super kreativ, og det blei jo knall fint:)
    Eg hadde akuratt da samma problemet for ei stund sia. Alt lyst i stovo utenom dei knall svarte gardinstengene...Grrr..Joda demonterte, ut og spraya dei med kvit lakk...og vips nye gardinstenger..ha ha ha... Dei ser jo ikkje bra ut på nært hold, men men...hi hi...

    Fin kveld til deg Janne:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3