søndag 16. desember 2012

Travle tider

Lite aktivitet her inne om dagane, og det har eg litt dårleg samvit for. Har liksom så lyst til å gje lyd frå meg og koma med noko koselege ord med jamne mellomrom. Men no om dagane strekk ikkje tida til, dessverre...

Eg vil få nytta høvet til å takka alle som kikkar innom bloggen min, alle som legg igjen hyggelege spor og helsingar her inne og dei som ynskjer å følga meg.
Andre eg vil gje litt merksemd er dei som kjem til meg i kvardagen og takkar meg for å ha laga ein flott blogg med kjekk lesning og mykje inspirasjon. Det er så kjekt å få slike tilbakemeldingar <3
Det set eg så umåteleg stor pris på !
Det betyr så uendeleg mykje for meg at folk set pris på det eg gjer ,sidan det eg skriv kan bli lest lest av veldig mange, noko som eg syns er litt skremmande.

Sjølv om det for tida er litt stille her, kjem eg sterkt tilbake når ting roar seg litt. Tidsklemma har ei klam hand over kvardagen min, og eg gler meg stort til at julefreden snart skal senka seg, slik at eg kan få pusta litt på igjen. 



Kos dåke i førjulstida, så skal eg etter kvart prøva å få gjort det same :)
Gje meg to-tre timar ekstra i døgeret den siste veka, så skal eg koma i mål, eg òg :)

Klem / Janne

3 kommentarer:

  1. SKJØNT HJERTE
    JULA KOMMER OM VI ER KLAR ELLER IKKJE...
    HÅPER DU NÅR DINE PLANER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, der hadde du 7000 besøk -:)

    SvarSlett
  3. Det er en litt travel tid ja, men veldig koselig syns jeg:))
    Og jula, dne kommer uansett om man er klar eller ei, hehe:)

    Ha en fin fin tid!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3