tirsdag 15. januar 2013

Gamle skattar ♥

Eg har ikkje så veldig mange, men dei eg har set eg umåteleg stor pris på. Det eg snakkar om er gamle skattar  

Eg har tidlegare vist dåke den nydelege symaskinen eg har ståande framme i stova.


Heilt nydeleg, syns eg.

Så har eg noko eg trur er eit gamalt krumkakejern. Mønsteret inni steikeflatene indikerer iallefall dette.
Eg syns det er så fantastisk fint 

















Men som de ser på dei siste bildene, er jernet ganske inngrodd...

Er det nokon der ute som veit korleis eg kan få reingjort utsidene ?

Det verkar som om det er fastgrodd og forsteina og slett ikkje lett å få bort...

Noko anna eg lurer på er om nokon kjenner bakgrunnen til initialane som er på framida :
OMS 
Og baksida er merka med :
7 OSLO 
samt noko utydelig

Skulle så gjerne visst litt meir om dette :)


Ha ein super tysdag vidare !

Klem / Janne


1 kommentar:

  1. Gamle skatter er fint å ha! Og du har to virkelig flotte skatter!! Dekorative å pynte opp med er de og!
    Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3