onsdag 16. januar 2013

Kanskje litt vel ivrig ☆

Ja, no byrjar det å bli heftig her... 
Eg har ein veldig bloggiver for tida. Eit oppsving i innleggsproduksjonen som også fører til masse besøk, noko eg set STOR pris på. Det er nok all tida eg har til overs i og med at eg går heime i ein periode som gjer at innlegga kjem tett. 

Idag vil eg visa ein liten smak av vår 
Eg har litt putedilla om dagen, så eg har handla meg 3 nye putetrekk frå nettbutikken Lunehjem

2 stk i ein herlig lavendelfarge og ei i grå-beige, eller no heiter det vel greige.
Sjå dei herlige fargane !








Det eg oppdaga var jo at innerputene eg hadde var litt i minste laget for desse trekka... Difor den litt romslege "looken".
Jaja. då får ein vel berre investere i nye, då :)

Eg nyttar høvet til å takka for alle kjekke folk som er innom å les og legg igjen koselege helsingar her på bloggen. 
Tellaren har bikka 10.000 besøk !!!
Velkommen til nye følgarar også ! Veldig kjekt :)

Fin dag vidare til alle flotte lesarar der ute !

Klem / Janne 


4 kommentarer:

  1. Så fine :)
    Jeg får aldrig nok puter, har dilla!!!!
    Disse var så flotte da!

    Klem

    SvarSlett
  2. Vakre puter du har!
    Blogging er jo så gøy! Jeg er også valdig ivrig om dagen!
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Janne:)
    Så fine puter du har kjøpt deg... og med stjerna...tralala...haha....
    Når eg tenke meg om så har eg faktisk ikkje puter med stjerner på heima, nei dette må gjerast noke med....hahaha...
    Eg har begynt og mala gangen, oisann... Var visst eit stort prosjekt da...hahaha... Men trur da blir bra, gler meg til å visa på bloggen...
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Ja, av og til tar bloggelysta heilt overhånd...og av og til er den ikkje tilstades...Gje på, smi mens jarnet er varmt! Vi andre følger meg.

    Og du, eg er tilbake ;-)

    Klem frå Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3