fredag 4. januar 2013

Lucky me !

Fredag og helg 

Eg tenkte eg ville visa dåke lykta eg var så heldig å vinna i gåvedrysset til Camilla på Villa Greve.
Den kom nemlig med posten idag :)


Er den ikkje fin ?

Eg er litt indisponert p.t. og får difor ikkje gjort så mykje fornuftig om dagane.
Hjernerystelsen eg har ramla på meg, set ein stoppar for det meste... 
 Men...eg har fått kasta ut jula idag og er rimelig nøgd med det :)
Utover det har det vore sofaslit resten av dagen. 

Tusen takk for fine kommentarar på bloggen ! 
Det er så utrulig kjekt å lesa, og eg set enormt stor pris på kvar og ein som kikkar innom meg.
Takk 

Fin helg til alle !

Klem / Janne



5 kommentarer:

  1. HEI JANNE:)
    UFFA DÅ DU MÅ HA GOD BEDRING!
    LYKTE VAR HELT NYDELIG!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg Janne:)

    Knall fin lykt, og med stjerner på...Lovely:)
    Fortsatt god bedring til deg:)

    Fin lørdag til deg og dine:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du la igjen en hilsen hos meg! Da fant jeg veien hit! :-)
    Får håpe du har lykken med deg inne hos meg også!
    Lekker gave du har fått her da! :-)

    Lekre tapeter du har kikket på i innlegget lengre ned. Vi har masse hjort rundt hytta og jeg kunne tenkt meg den tapeten med hjort der. Vi har 'bring naturen inn' som tema på hytta og hjorten er et gjennomgående tema! :-)

    En flott søndag til deg!!
    Mvh Hilde.

    SvarSlett
  4. Så nydelig den lykta som du vant,er så gøy å vinne:)
    Du må ha masse god bedring:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3