fredag 11. januar 2013

Med ønske om...

...ei fantastisk flott helg her ifrå oss på Solheim !


Idag har eg hatt litt av energien tilbake, så då har eg fått gjort litt i heimen igjen. Får håpa dette er starten på noko betre. Ikkje kjekt å vera tappa for energi og totalt utslitt og ha konstant hovudverk. 
Nok om det !

På collagen ser dåke bl.a. mine 3 småtroll som eg er så stolt av.
 Dei finaste som finns 

Som sagt vil eg håpa at alle som ein får ei fantastisk helg i det nydelege vèret !
Dette må berre nytast :)
Det er vel over før me rekk å gjera nettopp det....


Kos Dykk !!!

Klem / Janne

2 kommentarer:

  1. SKJØNNE ONGA
    ØNSKER DEG EN GOD HELG
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Hei og hopp Janne:)

    Herlig bilde av ungane, så skjønne:)
    God helg til deg og dine Janne:).
    No skal vi snart på pizzabesøk og Idol, perfekt fredag:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3