torsdag 17. januar 2013

My favourite things


These are a few of my favourite things 

Eg elskar å ha det fint rundt meg. Interiør er min største svakhet, og eg brukar ein del tid på det. Litt mykje tid meiner kanskje nokre... Dei om det :)


Når eg ser meg rundt i den store bloggverda, ser eg heimar som er utruleg flotte og fylte til randa av interiør som ligg i ei prisklasse eg ikkje har sjans til å skaffa meg.
Men det bekymrar meg slett ikkje. Eg er meg, og eg har det slik eg vil ha det. At økonomien ikkje strekk til det dyraste og flottaste gjer meg ingen ting.
Det gjev meg meir glede å innimellom unne meg noko eg har ønska meg, enn å kunne skaffe meg kva som helst når som helst.
Og om det kjem frå den hottaste designeren må ikkje bety alt. 
Det viktigaste er vel at det er noko ein likar ?


Men...for det måtte komma eit men,

Eg har mine favorittar eg, som alle andre. Og her skal eg visa dåke kva eg snakkar om :




Bruka design er mykje i bruk her i heimen. Den enkle og reine forma, samt den solide kvaliteten og dei nydelege fargane gjer at dei vart ein absolutt favoritt hos meg då eg "oppdaga" dei. Og det kjem nok til å koma fleire medlemmer i vår Bruka-familie etter kvart.

Green Gate i ein gamal potetkasse som bestefar til Magnar har laga :)
Fint ♥






Ein annan favoritt er Green Gate ♥
Dei nydelege mønstera og fargane gjer meg rett og slett i godt humør. Det kjekke med GG er at dei kvar sesong kjem med nye design, og mønster. Ein tenkjer kanskje i første omgang at det er dumt med så mange nye "lookar", men det er jo såååå stilig å kobinera dei ulike variantane :)
Pga fargane , passar servisa knallgodt ilag på tvers av mønstera.
Eg har her deler frå Fay Red, Lina Red,  Dora White og Claire Multicolor.

Også denne familien vert utvida om kort tid ♥

Har du dine eigne favorittar ? 

Strålande torsdag vidare !

Klem / Janne

2 kommentarer:

  1. Herlige kopper! Elsker Green Gate!!!
    Og den gamle kassa var ordentlig lekker!!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. ER SÅ ENIG MED DEG SKJØNNE JANNE!
    TRUR EIN BLIR MEIR GLAD FOR TING EIN GÅR OG ØNSKER SEG
    ENN OM EI ALLTID KUNNE KJØPT ALLT DET VAKKRE VI SER
    KOS DEG I DIN VAKKRE HEIM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3