tirsdag 8. januar 2013

NIB-utfordring i januar

Norske interiørblogger, NIB, sin januarutfordring for januar er kalla "From Within", og dei forklarer valg av tema slik: 

FROM WITHIN
Om en deler inn livet i , bør og vil, og bevisst manøvrerer etter det, kan en få mange fine oppvåkninger underveis. Hva om jeg ikke må alt jeg trodde jeg måtte ? Om vi tar det med oss inn i interiøret, kan det kanskje begynne å bli ordentlig moro ?
Hva vil du ? Hvordan har du det ? From within ? Vi vil se det upolerte, det klassiske og det bohemske. 
Bare det kommer fra deg.

Her er mitt bidrag :







Eg legg ikkje skjul på at eg likar å ha det fint rundt meg. Eg er svært svak for lys i alle variantar. Dagslys, tente lys og i form av lyst interiør. 
Eg har ikkje nokon definert stil som eg held meg til, eg nyttar det eg likar i interiøret. Noko eg set stor pris på er gamle ting som har ei historeie og sjel. Ting som ein veit har blitt brukt, gjerne av mine eigen familie. Desse detaljane knyt eg meg sterkt til, og dei får ofte ein  sentral plass i heimen.

Desse bileta syner meg. 
Gamalt og nytt, elegant og røft, musikk og ungane sine bidrag.

Å delta i utfordringa er egentlig ganske skremmande... Ein blottlegg seg litt ekstra med det temaet NIB har valgt denne månaden. Men sidan eg allereie føler eg  gjer ting eg ikkje kan 100%, så kan eg likegjerne ta ei utfordring til :)

Klem / Janne



5 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Symaskinen din var kjempelekker!! :)

    Ønsker deg en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Koselige Bilder! Du har det veldig fint!
    Lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott Tirsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra en koselig krok ♥
    Lykke til i utfordringen :)

    Fin kveld!

    SvarSlett
  4. Kjempe koselige bilder:)
    Kult at du heiv deg med i konkurransen:)
    Guri, eg og syns det var skremmande og senda inn bidraget mitt, var jo nesten heilt kvalm etterpå...hahaha...Men vi heiv oss rundt, veldig kult gjort:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Så koselig og varm blogg du har. Det er såå koselig hos deg. La meg til som følger. Hvis du vil besøke meg finner du meg på: marianneleonora.blogspot.no

    Klem fra Åsne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3