mandag 21. januar 2013

NIB-utfordring: Tv-kroken vår :)

Norske Interiørblogger har jamnt og trutt utfordringar gåande, og no i januar har dei kasta seg i sving med ikkje mindre enn 2 stk. Og eg blir jo sjølvsagt med :)

Denne utfordringa går ut på å vise fram det mange helst vil gøyme vekk, nemlig tv-kroken, eller for oss blir det tv-stova. Me nyttar så mykje tid i dette rommet at det er like viktig å ha det fint her som alle andre stader i huset. 

This is it !
Velkomen til tv-titting hos oss :









Takk for besøket !
Fleire flotte bidrag til utfordringa finn dåke HER

Eg vil i same slengen få ønska nye følgarar hjarteleg velkomne til meg !
Håpar dåke vil trivast her :)

Klem / Janne


3 kommentarer:

  1. Hei på deg Janne:)
    Så koselig bidrag, kjempe koselig tv krok, lykke til:)
    Du, eg likte veldig godt den nye skrifta på bloggen din, kva heiter den?
    Eg har vore inne på tanken om og skifta skrift eg og, kansje eg må herma:-D
    Fin mandag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Så fin tv-krok dere har da!

    Drømmer om ny selv....
    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. For et herlig bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3