onsdag 30. januar 2013

Opp som ein hjort - ned som ein lort

Eg som var så innmari ivrig på blogging no på nyåret...
Kva skjedde ???

Formen har vore så til dei grader stigande, noko som har ført til meir energi og som igjen har ført til mindre stillesitting og då også blogging... Bloggen har måtte vike for andre ting, dessverre....

Det er deilig å kjenna at overskuddet kjem snikande igjen :)
Og med overskuddet i kroppen hoppa eg rett i oppkøyringa til NM (igjen er det brassband, eller korps det er snakk om...). Det er jo kjempegøy, men eg kjenner jo at eg blir fort sliten, og toler litt mindre. 
Det blir vel berre betre og betre etter kvart :)
8. februar kl 16.20 entrar me scenen i Grieghallen i Bergen :)

Idag har me feira min kjære Magnar som fyller 40 år idag  

Flottare mann finns ikkje !


Til helga reiser me på kjærestetur til Hovden, og det skal bli supert !
Kjenner sjølvsagt litt på det dårlege samvitet i fht at ungane ikkje skal vera med, men me må jo ha litt tid åleine også. Eller ?

Har planar om å ta med kameraet til Hovden, så eit blogginnlegg om turen kjem nok etter kvart :)

Eg vil ynskja alle ein fin kveld vidare, og
GOD HELG !

Klem / Janne



4 kommentarer:

  1. Håper du får en flott helg da :)

    Nyt livet og kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fant bloggen din via Millas Blåbærtua.. Så fin blogg, kommer snart på besøk igjen jeg :)

    Gratulerer så mye med den store dagen til den kjekke mannen din :-) Ha en fin dag !!

    SvarSlett
  3. Så herlig med ei helg på Hovden,det er dere nok vel unt og ein trenger litt tid med kvarandre og:)
    Flotte mann du har,såg jo veldig koselig og kjekk ut han:)


    Fine torsdag til deg,herlig at det er siste dagen i januar,jippi:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen til din kjære :)
    Kos dere masse på tur.
    Ha en fin, fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3