søndag 17. februar 2013

Nytt prosjekt; Master bedroom

God søndag !

Etter ei helg med mykje gull, heder og store tv-øyeblikk for norske idrettsheltar byrja det å krible i rydde,- ommøblerings- og oppussingsfoten igjen :)
Det tar ALDRI slutt når det kjem til og ommøblering og omorganisering her i huset. 
Så litt omrokkering vart det idag og :)
Og så toppa eg det heile med å lansere eit ørlite maleprosjekt på tampen av helga. Mannen er heldigvis med på notane, så eg reknar med det blir innkjøp av maling innan kort tid.

Det er hovudsoverommet som skal få seg ein omgang med kosten.
Pr idag har me fargen Sans på veggane, men ynskjer no noko litt mørkare og lunare. I helga har me kikka på  ulike fargekart og har landa på eit finaleheat som består av:

☆ Valmuefrø


☆ Kalkgrå

Høgre biletet har fargen Kalkgrå






Så no gjenstår det berre å velga :)
Kanskje det er nokon som har erfaringar med desse fargane ?
Bileta er forøvrig lånt av Jotun.

Nyt siste del av helga, og lad opp til ny veke med nye moglegheiter !
Det skal eg gjera :)

Klem / Janne

4 kommentarer:

  1. Hei og hoppsann Janne:-).
    Eg må le, akuratt sånn er det hos oss og.. Eg styrer på med maling, ommøblering, dilling og dalling...hahaha..
    Oppussing er gøy, og det er heilt utrulig kva litt maling gjer..
    Eg likte veldig godt den fargen på øverste bildet, lun og fin:-).
    Fin søndagskveld til deg:).
    Klems Evelyn:).

    SvarSlett
  2. Vi har fargen valmuefrø på eine veggen på soverommet! Er VELDI fornøyd. Du kan trygt velge den.

    Rart ikkje Evelyn foreslo Marakesh....

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. HALLO JANNE :)
    DEILIGT Å FÅ INN LUNE FARGER I HEIMEN
    BLIR SPENNENDE Å SE HVA DERE VELGER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Så spennende med maleprosjekt, kjempefine farger begge to! Lykke til ;) Fin tirsdag til deg! Klem Ane

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3