onsdag 20. februar 2013

Pakke i posten

Eg var så heldig å vinna i det store gåvedrysset til Anette med den flotte bloggen Emmas hvite borg.
Og idag kom premien på døra :)

Nydelige skåler frå Ib Laursen sin serie Mynte 





Trur eg må baka litt idag sånn at eg får tatt dei i bruk :)

No er me inne i siste veka før vinterferie, og me ser fram mot litt rolege dagar i neste veke. Det vert ei kombiveke for oss, med både jobb og fri.
Det vert Hovdenferie på oss denne gongen også. Me likar oss såååå godt der oppe !

Håpar alle får ein strålande dag i det nydelege vintervèret !

Klem / Janne

7 kommentarer:

  1. Nydelige klassiske skåler. Gratulerer som vinner, det er alltid gøy å få uventede pakker i posten :) ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  2. Heldige du som vann så flotte skåler!!

    Her og har vi nedteljing til vinterferie, skal bli godt med late dagar.

    God torsdag til deg.

    Klem frå Soleig

    SvarSlett
  3. Så nydelige skåler du vant,dei er jo bare så utrulig flotte:)dei får du nok masse gleder av:)
    Eg og vant i gavedrysset så kanskje min premie dukker opp snart og,alltid kjekkt å vinne:)

    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Heldige deg som har slik vinnerlykke!! Kjekt med ting som gir ein gnist til å skape noko, t.d. baking;) passer fint med vinterferie snart då, så har du god tid til nettopp det;) Fine soveromsfargar i forrige innlegg:) me malte soverommet i romjula, etter mykje om og men valgte eg fargen muskatnøtt. Den er me kjempenøgd med!! Varm og lun farge som gir ein fantastisk kontrast til kvitt interiør. Gleder meg til å sjå kva farge du går for!
    Ynskjer deg ein fin onsdagskveld!!
    Klem frå meg:)

    SvarSlett
  5. Oi, så heldig du er!
    Det er jo en fryd å bake eller lage mat når en har så fine boller :)
    De står på ønskelisten min også.

    Ønsker deg en fin torsdag ♥

    SvarSlett
  6. Superfine skåler, heldige deg!!

    Tusen takk for fine ord i går!
    Stor stas :)

    SvarSlett
  7. ♥ De er superfine, jeg har et sett i rosa og bruker de hele tiden ;) De hvite står på ønskelisten min også ;) Klem Anette ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3