mandag 25. februar 2013

Pjuskisane mine...

Med to febersjuke gutar liggande i kvar sin ende av sofaen, starta ikkje vinterferien heilt som planlagt her i huset. Så no kryssar me fingarne for at dei blir friske til onsdag og avreise Hovden, og for at ingen andre går ned for telling i mellomtida.



Så her ligg dei og søv forhåpentlegvis av seg sjukdomen...

Med dette som bakteppe, går eg nok allereie på ein smell når det gjeld maleprosjektet og "flink-pike-ambisjonane" mine. 
Eg innrømmer det likegodt med ein gong... 
Og eg gjer det med godt samvit !
1.prioritet no er desse to godgutane mine, og å få dei raskt på beina igjen 

God betring til alle som treng det, og finfin måndag til alle !

Klem / Janne 

3 kommentarer:

  1. Uff då :-( Ikkje kjekt når dei små er sjuke. Vi har vore i Bergen i dag, og junior vart sjuk. Masse feber, vondt i hovudet og skikkeleg pjusk. Ikkje kjekt å måtta køyra i 2,5 time heim då....

    God bedring til dåke!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. GOD KVELD JANNE:)
    UFFA IKKJE BRA
    HÅPER DI KOMMER SEG TIL ONSDAG
    TRINE HADDE DET FORJE UKE OG DA VARTE FEBEREN I 3 DAGER
    KRYSSER FINGRENE FOR ATT DER KOMMER DERE PÅ TUR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Håper dåke blir friske til å komme dykk på ferie!! Her feirte me 3-års dag i går på tross av feber!! Er visst tida for det, mykje som går. Masse god betring til dykk og god ferie!!:))

    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3