lørdag 16. mars 2013

Eg tek utfordringa !

Boligpluss har ei utfordring gåande dei kallar :
Vis oss ditt soverom !

Og eg kastar meg sjølvsagt med :)
Og det med eit bilete frå FØR me pussar opp... 
Kanskje ikkje så smart, men eg syns biletet var så fint :)

Her er bidraget mitt :


Eg håpar du vil stemma på bidraget mitt :)
Bruk gjerne knappen øverst til venstre på bloggen for å komma til avstemminga.
Bidraget mitt er merka Janne Hatteberg.

Tusen takk !

For å sjå andre flotte soverom gå inn HER

Nyt kvelden vidare !

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Stiligt!! Eg skal stemme eg!

    Hmm, kanskje eg skal delta sjøl??

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. SÅ SPENNENDE
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så klart eg vil stemma på deg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3