søndag 17. mars 2013

☆Himmelberget på Facebook ☆

Då har eg gjort som så mange før meg, nemlig registrert bloggen min på Facebook. 
Det er vel berre å innsjå at Facebook, akkurat som internett, er komen for å bli ;)
Det er vel ikkje til å legga skjul på at det er stas å nå ut til flest mogleg med bodskapen på bloggen. Sjølv om det kanskje ikkje er særleg nyskapande det eg kjem med, så får eg iallefall tilbakemeldingar på at det eg skriv og formidlar er kjekt å følga med på.
Det set eg stor, stor pris på !
Facebooksida mi finn du HER

Når eg sat og putla på med Facebook-sida i går byrja eg å tenke tilbake på barndoms- og ungdomstida mi, då den einaste måten å kommunisere med folk på var enten via hustelefon, brev eller sjølvsagt ansikt til ansikt. Det var ikkje snakk om mobiltelefon, facebook, e-post, Twitter eller andre nymotens kommunikasjonsformer.

Kva gjorde me når me vart forsinka, når me ikkje kunne senda ein sms ?
* Me sørga faktisk for å vera punktlege !

No er det mykje enklare, og, i mine auger, ein mykje meir upersonleg kontakt mellom folk.
Når fekk du sist eit handskrive brev i posten ?

No skal det seiast at eg har ei herlig kusine, Lene, som er ein svoren postkortskrivar. Ho og kjærasten Thorbjørn er flinke til å helsa frå sine turar rundt omkring i verda.
 Og desse korta er så kjekke å finna i postkassen 
Tusen takk, Lene !



Kanskje det er på tide å ta tilbake brevskrivinga igjen ?
Ein liten skråtanke frå meg på ein søndag :)

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hihi eg snakka nett med noken her om dagen om det,før sendte vi alltid brev og så koselig som det var med brev i posten kanskje skrevet på fleire sider,nå går alt på nett både på godt og vondt.
    Det er noko spesielt med det håndskrevne absolutt;)

    Ein fine søndag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kult Janne, Baronivegen er og nett komt på fjesboko:).
    Fin kveld til deg og dine:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3