onsdag 20. mars 2013

Let the sunshine in !

Det er så uendelig deilig å kjenne vårsola varme i kinna etter ein lang og kald vinter. Og me har verkeleg blitt utskjemt med strålande vèr dei siste vekene. 
Det er dette me lengtar etter og dette vintervèret me vil ha !
Så det er nesten med ein litt flau smak i munnen eg skriv dette innlegget, då det omhandlar det å stenge sola ute...


Kjøkenet vårt vender mot sør og har vindauge vendt mot tre himmelretningar, inkludert vindauge frå golv til tak mot sør. Dette gjer at kjøkenet vert som ein bakarovn på finvèrsdagar, og at det beste tilbehøret når me sit til bords er solbriller og caps ;)
Noko måte berre gjerast !


Så her ser dåke kva me bestemte oss for å gjera.
Me har igrunn snakka lenge om at det beste ville vera å henge opp lamellar på desse store vindauga. Men så er det det å faktisk få det gjort då...
Men skjebnen ville det slik at når me faktisk skulle gå til innkjøp av dette, så var det 50% avslag på solskjerming på Kid :)
Plutselig fekk me alt me skulle, til kun HALVE PRISEN !
Alltid kjekt med tilbod !


Me valgte fargen lin, og vart kjempenøgde med det. Godt å bryta litt med det kvite. 
Og rommet, som eg allereie er så inderlig glad i, vart berre enno koslegare. Lunt og godt med litt meir innramma vindauger.
Dette vart absolutt ein suksess !


Me vurderte å ha lamellane heilt opp i skråen, men gjekk heldigvis for å la øverste trekant vera open og heller festa skinnene på den øverste sprossa. Angra ikkje på det :)
Det er så gøy når ting funkar slik ein ønsker, eller kanskje enno betre 

Ellers har eg endelig klart å få til å laga vannmerke på bileta mine. Prøvde på dette for ei stund sidan, men når eg ikkje fekk det til med ein gong, la eg det vekk... No tok eg fatt idet igjen, og fekk god hjelp av bloggen Prinsesse Grorud. Forklaringa på denne bloggen fekk meg på rett veg igjen :)
Takk for det !

Takkar samtidig for stemmer på mitt bidrag til Soveromsutfordringa til Boligpluss 
Eg treng framleis stemmer og håpar på Dykkar hjelp. Bidraget er som nemnt merka med Janne Hatteberg.
Utfordringa finn dåke HER

Håpar alle får ein super lille-laurdag !

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Så herlig med så store flotte vindu som slipper inn herlig lys :)

    Lykke til i utfordringen!

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Flott vindu, men kan godt skjønne at du har savnet muligheten til å stenge sola litt ute ja :) Kjempefin farge på lamellene.
    Jeg hadde lameller på mine gulv til tak-vinduer i min forrige leilighet. Var veldig fornøyd. Supert om sommeren :)

    Ønsker deg en flott torsdag.
    Snart påske!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3