fredag 19. april 2013

☆ God Helg ☆


Med desse nydelege rosene vil eg få ønska alle

 Ei strålande god helg 

Eg har starta ein ny tradisjon (håpar eg...).
Friske blomar til helga er det nye hos meg.  
Og er det som skal gjera forskjellen mellom kvardag og helg :)

No luktar huset deilig av lavendel og helgevasken er tatt.
Å gjere det på ein fredag er jo genialt !  Då er resten av helga til fri disposisjon.
Sånn som t.d. å gå på jobb...noko eg må i morgon :(

Jaja, søndag har eg fri !

Nyt kvelden og helga i lag med dei dåke likar aller best 
Det skal eg !

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. GOD helg til deg også søte Janne ! :) Skjønne roser - synes det var en god ide` kjøpe blomster til helgen , for å markere forskjell mellom hverdag og helg !:)
    Lenge siden jeg har vært innom her til deg nå - travle tider med skoleoppgaver,eksamensforeredelser,husbygging , håndball,unger hus og heim .....! ;) Midt oppi alt kavet har jeg skjønt det kan være godt å ha noe å "koble av " med - bloggingen feks.- koser jeg meg med og slipper å tenke på eksamensstress o,l. Kos deg med fredag , fri og duften av roser og renvasket hjem ! (kremt , ikke alle som kan skryte på seg det samme her gitt......;) Får ta det igjen imorgen ! )
    Klem - Liv Elin :)

    SvarSlett
  2. Så koselig tradisjon! Er så fint med friske blomar i hus, gir skikkelig god stemning. Kanskje vert det eit fint barndomsminne for ungane; "hugsar du den gode kjensla me fekk av helg kvar gong mamma kjøpte blomar:-)

    Ynskjer deg ei flott helg:-)

    SvarSlett
  3. Masse god helg til deg og! Synst det var ein god-ny tradisjon med friske blomar til helga.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  4. God helg til deg og friske blomster er herlig:)eg trenger avogtil oppmuntringer i kvardagen så då kjøper eg oftest blomster i vekene:))blomster er så flott og gjere meg glad!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. HEI PÅ DEG:)
    BLOMSTER ER HERLIGT I NYVASKET HUS
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3