lørdag 13. april 2013

♡ Lavendel ♡

Ingen ting er som lukta av lavendel 

Eg er ein svoren tilhengar av Durance sine produkt, og då særleg dei med den herlige lavendel-lukta. 
Eg nyttar både husvask, vaskemiddel og stykevatn.  
I tillegg har eg handkrem og handsåper med same lukta.



Mange tenkjer kanskje på lavendel som luktfriskaren til bestemor, men for meg er dette lukta av reint hus og reine sengklè.  

Kan absolutt anbefalast på det varmaste !

Når me var i Skottland i starten av påsken kjøpte eg meg ei krukke med lavendel handkrem.  Og denne brukar eg nesten berre til best :)  Lukta er heilt fantastisk og konsistensen heilt nydelig.  

Queen Victoria's English Lavender Luxury Hand Cream 


No er det tilbake til malearbeidet !
Tru det eller ei, men eg er i gang med soverommet som skulle vore ferdig for fleire månader sidan... 
Tint tek tid...
Men no er eg på hugget ;)

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Dei produkta er kjempegode og synest dei vasker reinere enn grønnsåpa og lukter bedre og!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hihi meinte søndag,litt morgentrøtt:)

    SvarSlett
  3. Elsker durance produktene!! Vasker også sengetøyet i vaskemiddel med lavendel duft:) Det lukter jo sååå godt!!
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3