lørdag 27. april 2013

♡ Ooh ooh ♡

Då var det gjort !
Eg har meldt meg på Sommerkos på Haugalandet !
Funderte lenge og vel om eg skulle melda meg på med ein gong invitasjonen kom, men la det til slutt vekk.
Men når eg idag kom over innleget til Maia med bloggen Fabelaktig der ho flagga at det var 4 ledige plassar,  gjekk eg på ny i tenkeboksen.
Og når eg kom ut igjen, hadde eg bestemt meg:
Dette ville eg vera med på !

Kjenner ikkje ei sjel utanfor bloggsfæren, men det går vel seg til :)
Dette gledar eg meg til !




Ein heil dag og kveld ilag med andre jenter med same lidenskap som meg, må jo berre bli kjempegøy.
Og etter det eg har høyrt og lest frå andre bloggtreff, så er dette høgdepunkt nr 1 for mange.

Så no kan berre mai rasa avgårde for min del :)

Kanskje det er nokon av dåke som også skal på dette arrangementet ?
Gje meg gjerne eit ord :)

Kos dåke på laurdagskvelden !

Klem / Janne

PS Jippi !  Eg fekk plass :)

Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Hei :) Tror ikke jeg har vært her før, fant deg hos millas blåbærtue :)
    Fin blogg du har :)
    Jeg skal også til haugesund på bloggetreff :)
    Det blir så gøy, selv om jeg heller ikke kjenner noe fra før :) Men som du sier en kveld med likesinnede MÅ man bare bli med på :)
    Vi ses :)
    Ha en super fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette blir knallbra,eg skriver på Facebook at du skal,Hihi og så tenkte eg etterpå der står navnet mitt og ikkje bloggnavnet så du veit vel ikkje kven som skriver sånn at du må:):)
    Det blir kjempebra,nå kjenner eg Karianne og to til men det er jo 46 andre,kommer til å være så nervøs,men det blir nok knallbra og med likesinna på ein plass så blir ein kjekkt,satse på det:)

    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg skal også på treffet. Må jo få med meg det som skjer i hjembyen. ;) Blir hyggelig å treffe deg!

    SvarSlett
  4. Velkommen skal du være hos meg!

    SvarSlett
  5. Det blir bra! Og å grue seg er bare bortkastet! hihi!

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3