mandag 22. april 2013

♡ Takk ♡

Tusen takk
for kommentarane på mitt forrige innlegg 
Håpar for all del ingen oppfatta meg som sytete.  
Eg er berre usikker på om dette i det heile tatt er noko for meg.
Men som ei sa; Vær litt meir Pippi og ikkje så mykje Nasse Nøff.  Den tok eg rett til meg :)
For det er jo akkurat slik eg er... Tatt skikkelig på kornet der, gitt ;)

Old me:


New me ;)



Og så lenge dette er noko som gler MEG så er det vel ok ?  Og det verste som kan skje er jo at ein lesar, eller fleire, ikkje kjem tilbake...

Nei, eg fortset eg.  Så får me sjå etter kvart kva det blir til.
Eg kosar meg med blogginga, og har definitivt fått meg ein ny hobby.  Og eg føler eg har fått kontakt med masse kjekke folk som den same interessa som meg.  Og det har stor verdi for meg 
NO er eg ferdig med desse tankane :)

Takk for at du besøker bloggen min !
Og ha ein fin måndag, til tross for vind og regn...

Stor klem / Janne

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Liker bloggen din kjempegodt :)
    Kommer til å følge med videre.
    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3