fredag 12. april 2013

☆ TGI Friday...at last ☆

Det er noko spesielt med fredagar :)
Den beste dagen i veka, etter mitt syn.  
Helga er i gang, og to speilblanke fridagar ligg og ventar på oss.  
Bortimot den optimale lukka


Som de ser av biletet har eg bokstaveleg lagt beina på bordet.  Eg unnar meg faktisk eit glas kvitt, sånn for å toppa det heile liksom.  Men som eg skreiv til ein kollega, så kjem eg nok til å sovne etter dette glaset... 
Sliten ? Eh, ja...  
Men kva gjer vel det når eg kan kosa meg med ingen ting dei neste dagane ?
Og dåke, legg merke til at ullsokkane framleis er på.  Og det på den 12.april... IKKJE bra :(


Ynskjer med dette alle ein aldeles strålande fredag !
Eg skal iallefall kosa meg ;)

Klem / Janne
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine Janne! Fredager er fantastiske :-) koser meg og med noe godt i glasset :-) klem

    SvarSlett
  2. Hihi sitter med ullsokker eg og men det bruker eg heile året,elsker tjukke lubber:)
    Her er det Pepsi Max og bloggrunde som gjelder!
    Ønsker deg ei herlig helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Eg går og i ullsokkar, dagleg. Men no, no må det vel snart vere vår i lufta!!??

    Ja, sant såffan var fiiin? Skikkeleg lekker. men då pappa kom inn i stova, sa han; "kva som er nytt her då?" HÆ??? Han såg det ikkje med ein gang, grå sofa er grå sofa....Eg ler.

    God helg til deg, Janne.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3