onsdag 29. mai 2013

♡ Det nærmar seg... ♡

Nedtellinga har vore i gang leeeeeenge, og no er det kun 3 dagar igjen til årets happening:


Eg reknar med det er fleire 
enn meg som gledar seg :)

Og no begynnar stresset å melda seg...
Dei andre deltakarane byrjar å blogge antrekk, og det er igrunn supert for då får eg ein peikepinn på kva folk skal ha på seg. Men eg blir også frykteleg stressa...
For kvar er mitt antrekk ??? 
Iallefall ikkje i klesskapet mitt...
Her må eg nok fornya meg litt skal det bli noko "schwung" på sakene.
Så litt shopping må nok til :)

Ein ting har eg faktisk hugsa på til treffet;
Å ordne gåve til trekninga :)))
Ville vore typisk meg å gløyma det...

Nei, no er denne fantastiske sommardagen over, og me er ein dag nærare 1. juni !
Håpar alle har kost seg i det deilige været, slik me her på Solheim har gjort 

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Synest det er så topp at folk har blogge antrekket sitt så blir det enklare for oss andre men eg har ingen designklær eller dyre sko eller dyre veske men det bryr eg meg ikkje om:)skulle eg vist mitt Hihi Bikbok og HM:)
    Det blir knallbra og så håper me på flott vær:)

    Fine dag til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3