onsdag 8. mai 2013

♡ Oliventre ♡

Idag har eg gått til innkjøp av eit nytt oliventre.  
Eg hadde eit tidlegare, men det greidde eg å ta knekken på...
Betre lukke denne gongen, håpar eg :)
Veldig greitt at Lady Burk akkurat idag la ut tips til korleis å få eit slikt tre til å overleva, på Facebook
Kanskje det hjelper ?

Oliventre er utrulig dekorative. 
Og eg har lagt min elsk på dette vesle treet 







Denne staselege dama hadde besøk av her om kvelden.
No er det begynt å koma fram små grøne tuster på plenen igjen, og desse er svært fristande for hjorten.  Dermed er arten tilbake rundt huset vårt.  
Flotte, ja, men dei øydelegg alt levande i hagen :(



Ha ein super dag vidare i finvèret !

Klem / Janne
Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Oliventre er veldig dekorativt ja!
    Vurderer å skaffe meg et jeg også, litt nærmere sommeren :)

    Håper du har en fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Hihi så artig at me begge har innlegg om oliventree idag,dei er så fine men mitt var kun et lite ett siden vi skal flytte så gidder eg ikkje å kjøpe stort men fint for det!
    Så håper eg det overlever,Hihi ikkje alltid lett men det er så fint!

    Fin dag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så fint oliventre :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3