lørdag 11. mai 2013

♡ Sommerkos på Haugalandet ♡

Idag vert mitt blogginnlegg via 100% til sommaren store happening, nemlig bloggtreffet
"Sommerkos på Haugalandet"

Maia med bloggen Fabelaktiv og Karianne med bloggen Mittsitt står i "bresjen" for denne supre kvelden.  
50 bloggjenter skal nyta god mat, god drikke og ikkje minst godt selskap i Karianne sin flotte heim, som ho opnar for oss i anledning treffet.

Eg gledar meg vanvittig mykje til å treffa desse flotte bloggjentene !  
Det skal blir så kjekt å få muligheten til å helsa på  hjernane bak bloggar som eg har fulgt i mange år. 
 Men mest av alt blir det artig å slå ut håret, skapa nye relasjonar og knyta nye vennskapsband.
Eg er førstereisjente på eit slikt treff, og legg ikkje skjul på at eg er ganske spent.
Men me har fått grei beskjed om at sommarfuglar som me evt har i magen ifm treffet, skal puttast i ein sekk og kastes langt vekk. Iallefall dei negative sommarfuglane :) 
Dei gode får bli ♡ 

Som sagt, så gjort :)

Arrangørane av bloggtreffet har gjort ein fantastisk jobb i forkant, 
og dei har fått tak i ei lang liste med draumesponsorar.
Berre sjå her:


Eg berre seier det;
Dette skal bli fantastisk gøy !

All tenkeleg ære til Maia og Karianne som har laga til dette bloggtreffet,
 slik at me kan få ein dag, og kveld, me seint vil gløyma ♡ 
Eg ser fram til å treffa alle dåke andre 49 jenter som skal til Haugalandet 1. juni 2013 !
Kun 3 veker igjen no...

Ha ein framleis flott, dog regntung laurdag !!!

Stor klem / Janne

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Høres ut til å bli et knallgøy bloggtreff. Får ikke dette med meg fordi jeg er i København da:)

    Du, vet du hva? Du ble den heldige vinneren av bjørk wallstickers. Sender du meg en mail på tonjebog at gmail dot com med navn og adresse, så skal jeg sende deg gaven i løpet av uka:))

    Fin lørdag til deg! Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Gratulerer så masse med premien:) alltid gøy å vinne!!
    Enda mere gøy skal vi ha det på bloggtreffet! Gleder meg MASSE til å treffe deg, og alle de andre flotte damene.
    Ønsker deg en strålende fin lørdag, vi sees snart:)

    Annelise...

    SvarSlett
  3. Du så heldige du var med premien,alltid kjekkt å vinne,ekstra piff i kvardagen det:)
    me skulle jo reklamere både for sponsorer og bloggtreffet så at me traff då og var morsomt,Hihi,men det blir nok med det eine innlegget for folk som ikkje skal kan bli lei av å lese om det så lager innlegg etter treffet:)blir så bra dette!

    Ønsker deg ein flott søndag❤
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3