onsdag 26. juni 2013

Det "knittes" !

Då me var med på den fantastiske bloggtreffet hos Karianne i Viksemarka, var me så heldige å få utlevert pose på pose med godsaker frå ulike sponsorar.
Den laaaange lista over gavmilde bidragsytarar finn du i DETTE innlegget.




Ein av posene var frå butikken Crush Concept, og den inneholdt bl.a. alpakka ullstrømper, som forøvrig kom VELDIG god med den kvelden ;), duftlys frå Love is Green, og vår heilt eigen PippiPillow strikkepakke.
Og no er jenta i gong med strikkinga !


Spent på resultatet, men eg går på med krum rygg.
Resultatet vert sjølvsagt offentleggjort når eg er i mål :)

TUSEN TAKK
for alle kjekke, koseleg og inspirerande kommentarar dåke legg igjen her på bloggen  
Eg set så stor pris på kvar og ein av kommentarane, og eg les dei gjerne om att og om att :)

Ha ein fortsatt flott dag !

Klem / Janne
Follow on Bloglovin

5 kommentarer:

  1. Blir spennende å se det ferdige resultatet :)

    En fin kveld ønskes ♥

    SvarSlett
  2. Jammen fekk me masse fint og dette blir så bra,gleder meg til å sjå resultatet,puta er så mjuk og god❤
    Her har eldstejenta komt heim fra nesten ei veke på fotballcup og synest det var godt å komme heim,Hihi ikkje bare enkelt når alle er sammen heile tida,blir litt irritert på enkelte:)men nå får ho vel oss å irritere seg på:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se ferdig pute, skal love deg den er gooood og myk!
    Ikke klør den heller, det er fantastisk for meg for jeg tåler egentlig ikke ull!
    Du bør får koppene dine ganske snart, sendte dem på mandag! klarte nemlig å glemme å sende dem før.. typisk meg! men nå er de på vei :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Oi, det var mye godsaker.
    Ikke sant det er deilig med god plass på kjøkkenet, er hjerte i huset:-)

    Ha en fin kveld/natt

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  5. hei. GOdt å høre det er andre som puster og peser over ferielister... og her ser jeg et prosjekt jeg rett og slett bare må sette på høst-listen. Sommerlisten er jo altfor lang allerede. Hihi! Lykke til med strikkingene og resten av feriens prosjekter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3