mandag 10. juni 2013

♡ Framsnakking ♡

Eg er ein stor tilhengar av framsnakking, og syns det burde vore brukt mykje meir.
Det er så slitsomt med folk som berre er oppteken av å rakka ned på, og å gjera livet surt for andre, for å framheva seg sjølv.
Der fekk eg sagt det ;)
Og no skal eg gjera det stikk motsette.

Iallefall,
idag vil eg at dykk skal besøka ein av mine absolutte favorittbloggar, nemlig
Eg simpelthen eeeeeeelskar denne bloggen !


Huset er fantastisk med nydelege detaljar, 
og hagen er eit syn ! 
Bloggen er smikkfull av gode tips og DIY-prosjekt 



Så sjå, bli inspirert og nyt !
Alle bileta er forøvrig utlånt av Ann, som skriv denne flotte bloggen :)

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Oj men i alle dager?! Tuuusen takk for slik en fantastisk flott omtale av Glassveranda!!! ♥ Jeg blir jo helt rørt!...(ja også fikk jeg nettopp bittelittegranne prestasjonsangst, hi, hi! ;)) -Også kan jeg nesten ikke tro at veggkunsten min over vitrineskapet i stuen var et av bildene du ville låne!! Jeg som i sin tid var litt usikker på om jeg i det heletatt skulle våge å blogge den! ;) Det var utrolig koselig å se! ♥ Kunne heller ikke ha vært mer enig i det du sier i starten av dette blogginnlegget! Baksnakking er ødeleggende, skaper generelt negativitet, stjeler energi fra folk som ikke liker baksnakking og attpåtil er det jo helt unødvendig! Jeg tror det ofte skyldes uvitenhet, misunnelse eller at noe er misoppfattet, og så blir destruktive ord spredt i kalkulert ondskap med den hensikt å gjøre skade, eller bare fordi det er enklere å baksnakke enn å sette seg inn i vedkommendes situasjon. Trøsten er at baksnakking i virkeligheten ofte sier mye mer om personen som sprer sladder enn om den det sladres om! ;)

    Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin juniuke! ♥

    Stooor takkeklem
    fra Ann inne på Glassveranda :0)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3