lørdag 8. juni 2013

♡ I bröllop ♡

Då var det klart for kongelig bryllup i Sverige igjen.
Alltid like kjekt å sjå dei flotte kjolane og diadema som dei kvinnelege gjestene har på seg.
 Dette har eg vore oppteken av sidan eg var lita jente, så det er heilt klart at eg må få meg dette.

Ingen bryllaupsmeny her hos oss idag, men pytt det er jo eigentleg berre ein heilt vanleg laurdag :)
Så me sit her i arbeidsklè, og skal eta bryllaupstacoen litt seinare ;)

Gratulera med dagen til brurfolket !


Fin laurdag til alle !

Klem / Janne


Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Skulle gjerne vært der og som eg sa til mannen me har nå rett til å bære diadem om me ikkje er kongelige:)
    Skulle gjerne hatt vakker kjole og vært med på ein slik flott begivenhet,ho hadde nydelig brudekjole og bukett❤

    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Du vant giveawayen hos meg :)
    Send mail med adressen din så får du koppene i posten snart :)
    Ha en super fin helg :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3