torsdag 27. juni 2013

Min sommerlektyre ♡

Eg var så heldig å vinne ein av Tonje Boganes sine kjempefine Giveaway-premiar :)
Og i går kom denne i postkassa mi:


Denne gler eg meg til å ta fram og kosa meg med på deilige sommardagar.
Boka er skriven av Kari Nygaard og på baksida står det:

Reisen til Bella Coola er en tidløs fortelling om tap, frigjøring og kjærlighet på tvers av klasseskiller og kontinenter. 



Og trur du ikkje forfattaren har signert boka også :)
Stas, altså !

Ha ein strålande dag !

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Eg har ikkje lest den enda men gleder meg til eg skal,og så stas med hilsen i boka,kjempegøy!!
    Kjekkt med gode bøker på sommaren❤
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3