onsdag 3. juli 2013

Lucky me !

Det er alltid like gøy å vinne, syns eg.
Enten det er på basar, i brettspel eller i lotto. Iallefall trur eg det vil vera stas å vinna i lotto...


Ekstra gøy er det når ein er så heldig å vinne noko ein har ønska seg lenge

Dette skjedde meg nyleg.
Eg vann nemlig desse fine koppane frå Bloomingville i giveaway som Janne hadde på bloggen sin Frk. Elton.
Den fine bloggen hennar kan du besøke HER


Desse har eg kikka på såååå lenge, og no er dei mine :)
Tusen takk, Janne, og takk for sist !

Off to coffee !

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien:) Nettopp blogget om en premie jeg også..., sååå gøy å vinne:)
    God sommer til deg.

    Annelise

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig og takk for sist :) Godt å se de kom hele frem :)
    Koselig at du ble så glad for dem :)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Heldiggris ! de var kjempefint, og helt sikkert veldig fortjent :-)
    kos deg videre i sommeregn eller sol eller hva det måtte være på dine kanter:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3