mandag 1. juli 2013

Min nye skatt ♡

Sjå på denne flotte saken !


Eg og Magnar var tidlegare i kveld og henta denne utruleg flotte kommoden.  
Kjøpt av ei kjekk dame som heller ville at andre skulle få glede av den enn at den skulle kastast. 
Og eg vart umiddelbart varm om hjarta då eg såg den "live".
Nydelig ! 


Lekre detaljar over heile linja 


Den skal få stell og pleie her hos oss.
Nokre strøk med maling, så tenkjer eg den blir nøgd :)
Det vert iallefall eg !

Btw, eg ferierer !!!
Det kan anbefalast !

Fin kveld vidare til deg :)

Klem / Janne

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Åhhh, så vakker!
    En slik har jeg også vært på utkikk etter en stund! Ønsker meg til sengetøy og håndklær!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Åååå det var heilt nydelig,den kommer du til å ha masse glede av,så vakker:)
    Slike fine detaljer er jo så fint❤
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3