mandag 21. oktober 2013

Heime ♡

Først må eg sei at denne bloggtørken min vart i overkant lang...
Eg kan nok ikkje love at eg er tilbake for full musikk enno, men eg kjenner at lysta tek seg opp dag for dag. 
Og sjølv om eg har vore relativt tilbakelent har eg definitivt ikkje lagt interiørinteressa på hylla.
Snarare tvert i mot.
Eg har berre vore meir aktiv i andre kanalar.
Les: INSTAGRAM
 
Deilig å ikkje alltid ha noko fornuftig å feste ved bileta ein publiserer...
Det er nok det som har bremsa meg veldig det siste kvarte året.
Men no prøver eg meg så smått igjen.
 
I dag må eg berre få visa fram eit heilt fabelaktig nettmagasin som er utgitt at dei spenstige damene som driv Norske Interiørblogger, eller NIB som er den enkle versjonen ;)
Eg er såååå imponert !
Og bittelitt misunnelig på dei som får driva med dette på jobb...
 
Sjå og nyt !
 
Biletet er lånt av NIB
 
Bla i det flotte magasinet HER
 
I'm in L♡VE !
 
Ha ein strålande fin måndag vidare,
så håpar eg at det ikkje går 2-3 mnd til neste gong...
 
Klem / Janne
 
PS. Eg er på god veg inn i julemodus allereie... Er du ?
 
Follow on Bloglovin


2 kommentarer:

  1. Det magasinet er heilt topp,det beste eg har sett på lenge❤️
    Ny fin veke til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3