onsdag 20. november 2013

Min mann kan ♡

~ Ein gang og ei trapp til besvær ~

Det verste eg veit er å koma inn i huset og bli møtt av ein hall/gang der det komplette kaos er ein realitet.  Der sko, jakkar, skulesekkar, refleksvestar, luer, buffer, fotballar og andre ting som dei som bur her berre slepp ifrå seg, gjev det litt i overkant heimekoselege preget...

INGENTING 
irriterer meg meir enn alle beskjedar eg repeterer til dei eg deler heim med, som omhandlar rydding, orden og organisering, går inn det eine øyret og ut det andre...
Medlemsskap i Korttidsminneforeininga trur eg kan bli årets julegåve ;)

...eller kanskje det er ein ting som irriterer meg meir;
Arealet under trappa, som berre samlar rot, rusk og rask...

Mannen på biletet går verken under kategorien rot, rusk eller rask, altså ;)

Eg fekk ein ide her om dagen og lanserte den for tømraren i heimen. 
Han tente på den og var raskt på veg for å handla inn nødvendig materiell.
Så no bygger me garderoberom under trappa !


Me hadde ståande eit ekstra dørblad frå når huset vart bygd, og til tross for nokre skjønnhetsfeil,
 funkar den perfekt til dette formålet :)


Her inne skal me ha knaggrekker i høgder som både store og små rekk til. 
Ei garderobestang skal monterast og skohyller skal plasserast.
Så når me får ferdigstilt dette avlukket skal eg ha den ryddigaste gangen "ever" !

Dette blir sååååå bra !

No er det blitt snødekke her hos oss, så får me sjå om det er blitt vinter for lang tid framover,
eller om dette berre er ein liten smakebit.

No er det kåring av Årets Hjem på TvNorge som står for tur :)

Ha ein finfin onsdagskveld ♡  

Klem / Janne
Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Supersmart bruk av trapperommet. Dette blir bra :)

    SvarSlett
  2. Genialt, sånn hadde eg når me bodde i Stavanger! Og heldigen du som har handy mann!
    Spyr og av synet som møter meg 99% av tida når eg kommer him..
    Jaja de vokser jo til??
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  3. Misunnelig.no jeg har værdens verste gang!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ei helsing <3